Persian Book House

Production Stages

فرایند چاپ کتاب

Production Stages

 در راستای چاپ کتاب شما، مهارت و تخصص دستاندرکاران خانۀ کتاب فارسی با بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه به یاریتان خواهد آمد و ارائه دهنده ی خدماتی از قبیل صفحه آرایی، طراحی جلد، تهیه شابک، چاپ دیجیتال انواع کتاب با تیراژ دلخواه با کمک دستگاه‌های به روز و پیشرفته و ظرفیت چاپ حداکثر ۱۶۰ برگ در دقیقه ‌خواهد بود. تمامی این مراحل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه انجام خواهد شد. اگر به دنبال کتاب‌های سفارشی با کیفیت بالا و هزینه مناسب هستید، از طریق پلتفرم آنلاین ما درخواست خود را به اشتراک بگذارید.

 اگر می خواهید بدانید سریع‌ترین روش چاپ کتابتان چیست، باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب روش صحافی به طور قابل توجهی بر جدول زمانی تولید کتاب تأثیر می گذارد. به طور خاص، کتاب‌های صحافی شومیز یا چسب گرم به مدت زمان چاپ تقریباً 10 تا 15 روز کاری نیاز دارند، در حالی که نسخه‌های جلد گالینگور معمولاً به 5 تا 6 هفته نیاز دارند. در همین حال، کتاب‌های صحافی فنری ( دوبل – مارپیچی) دارای دوره چاپی بین 3 تا 4 هفته است. کافیست در وب سایت ما ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا از مشاوره تخصصی افراد متخصص و حرفه‌ای خانۀ کتاب فارسی بهره‌مند گردید.

ما خدمات چاپ کتاب فارسی را به دو روش اصلی ارائه می دهیم:

۱. ارائه فایل های PDF آماده چاپ: در این روش، می توانید فایل های PDF جلد و متن داخلی کتاب را با مشخصات فنی لازم برای چاپ باید برای ما ارسال کنید. ما طبق مشخصات دقیق فایل های شما، چاپ را انجام خواهیم داد. این روش سریع ترین زمان ممکن را برای تحویل سفارش شما تضمین می کند.

۲. استفاده از خدمات طراحی جلد و صفحه آرایی ما: اگر می خواهید طراحی جلد و یا صفحه آرایی کتاب خود را به انتشارات فارسی بوک هاوس بسپارید، لازم است برای فرایند مشاوره و طراحی، ۱ تا ۲ هفته زمان در نظر بگیرید.

Production Stages

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی