Persian Book House

Graphic

شکل دادن به ایده ها و داستان های خود را به طراحان خانۀ کتاب فارسی بسپارید.

Graphic

تیم طراحان خانۀ کتاب فارسی با ارج نهادن به ارزش محتوای بصری، از متن کتاب شما یک اثر هنری می‌سازند که نه تنها خواندنی و جذاب است بلکه تجربه‌ای ماندگار در ذهن خواننده به جا خواهد گذاشت.

ضرورت دانش زیبایی شناختی و جایگاه آن در طراحی کتاب

زیبایی یک کتاب درست به اندازه محتوای آن مهم است. از اینرو گرافیست های ما با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته ی طراحی، انتخاب پالت رنگ مناسب و همچنین استفاده از نشانه گذاری‌های صحیح نگارشی، کاری می کنند که نه تنها مخاطب برای درک ایده‌ها، عقاید و استدلال‌های نوشته شده در متن راهنمایی شود بلکه بتواند ارتباط کامل‌تری با متن ارائه شده برقرار کند.

ارتباط بصری و تأثیر آن

استفاده و کاربرد صحیح تصاویر، فونت‌ها، حاشیه‌ها و فاصله ی خطوط نقش مهمی در درک و احساس خواننده نسبت به محتوا خواهند داشت. در خانۀ کتاب فارسی تلاش می‌کنیم با خلق بهترین و مناسب‌ترین فضای بصری اشتیاق و علاقه ی خوانندگان را به دنبال کردن موضوع برانگیزیم.

رعایت استانداردهای صنعت چاپ

تیم طراحی ما با تکیه بر استانداردها هر جزء کتاب شما را طراحی می‌کنند. توجه به جزئیات در تایپوگرافی و استانداردهای طراحی، شانس موفقیت شما را در بازار رقابتی افزایش خواهد داد.

Graphic

آیا طراحی گرافیک برای کتابتان ضروری است؟

 سوال مهمی که برای همه نویسندگان مطرح می‌شود این است که آیا طراحی گرافیک برای کتاب من لازم است یا خیر؟

 طراحی گرافیکی راهی مؤثر برای موفقیت شما در فروش کتابتان است. مواردی همچون سایز کتاب رنگ کاغذها تعداد صفحات و ویراستاری نهایی در این مرحله مشخص می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید کتابی که برای آن زحمت زیادی متحمل شده‌اید فروش خوبی داشته باشد، از مشاوره با طراحان مجموعه ی خانۀ کتاب فارسی با سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیکی غافل نشوید تا به سمت ایجاد ارزش بیشتر و رسیدن به نتیجه بهتر گام بردارید.

فرایند طراحی گرافیکی ما در خانۀ کتاب فارسی

    1. سفارشی سازی: در خانۀ کتاب فارسی در کنار رعایت اصول طراحی گرافیکی به شما این امکان را می‌دهیم که طبق میل و خواسته ی خود فونت‌های متن، حاشیه‌ها و عناصر بصری دلخواه تان را سفارش بدهید.
    2. ارزیابی و مشاوره: تیم طراحان ما پس از بررسی اولویت‌های شما، آنها را با استانداردهای صنعت مطابقت خواهند داد.
    1. طراحی گرافیکی: صفحات کتاب شما با استفاده از نرم‌افزار ایندیزاین و فتوشاپ طراحی خواهد شد. پس از پایان طراحی گرافیکی، کتاب شما یک قدم به مرحله تکمیل نزدیک‌تر خواهد شد.
    2. طراحی داخلی: از تنظیم فونت گرفته تا چیدمان متن و تصاویر، تمامی مراحل با استفاده از استانداردهای چاپ و با دقت اجرا خواهند شد.
    3. بررسی و تآیید: در این مرحله، شما نسخه ی اولیه کتاب خود را پس از بررسی تآیید خواهید کرد و یا در صورت لزوم، خواستار اعمال برخی تغییرات در آن خواهید شد.

     

  1.  

     

Graphic

هنر چاپ و طراحی کتاب نه تنها یک فرایند فنی، بلکه سفری خلاقانه است که در آن فرم و محتوا هنرمندانه در هم می‌آمیزند. ما در خانۀ کتاب فارسی خود را به یک هدف متعهد می‌دانیم: خلق کتاب‌هایی که نه تنها خوانده، بلکه احساس و به خاطر سپرده می‌شوند.

تعرفه صفحه آرایی و طراحی کتاب

 قیمت و هزینه ی صفحه آرایی کتاب با توجه به نوع آن و خدماتی که ارائه می‌شود محاسبه و تعیین می‌گردد. چنانچه رمان نوشته‌اید یا روایت تاریخی شهر یا روستایی را شرح داده‌اید یا مؤلف کتب درسی هستید، توجه داشته باشید بر اساس نوع ساختار و میزان جزئیات موجود در هر کتاب، قیمت‌ها نیز متغیر خواهند بود. هزینه ی صفحه آرایی کتاب در خانۀ کتاب فارسی بر حسب دانش و تجربه ی ما در این حوزه و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهیم تعیین شده است.

هزینه ی صفحه آرایی کتاب بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود و کاملاً متغیر است:

 . ساختار محتوایی کتاب و جزئیات موجود در متن

 . وجود جدول، شکل و نمودار در کتاب و نیاز یا عدم نیاز به طراحی آنها

. وجود تیتر بندی‌ها و تقسیم بندی‌های متنی متعدد و مختلف

. وجود پاورقی، سوتیتر، پانوشت و ….در متن کتاب

.  تعداد تصاویر موجود در متن کتاب و ساختار چیدمان آنها

.  نیاز یا عدم نیاز به ویرایش تصاویر یا جستجو و درج تصاویر در کتاب

. قطع کتاب و تعداد صفحاتی که باید صحفه آرایی شوند

. زمانبندی انجام صفحه آرایی

مواردی که مطرح شد برخی از نکاتی هستند که در هزینه های تمام شده ی صفحه آرایی کتاب تآثیرگذارخواهند بود.بنابراین هر سفارشی برای تعیین هزینه نیاز به بررسی دارد.

 با کلیک بر روی گزینه استعلام قیمت می‌توانید هزینه ی تقریبی صفحه آرایی کتابتان را با توجه به اولویت بندی‌های خود تخمین بزنید. بلافاصله پس از واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت یکی از مشاوران ماهر و با تجربه ی ما با شما تماس خواهد گرفت تا به کمک هم مسیر موفقیت چشم انداز خود را به بهترین شکل ترسیم نمایید.

Graphic

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی