Persian Book House

Types of Printing

انواع چاپ

اینجاست که باید تصمیم بگیرید کتاب خود را چگونه چاپ کنید. آیا عجله دارید؟ چقدر زمان دارید؟ هزینۀ آن برایتان مهم است؟ قصد دارید نمونۀ کار را ببینید و یا ادیت های مختلفی روی آن پیاده کنید و هر بار، سطح کار خود را ارتقا دهید؟ همکاران متخصص ما در خانۀ کتاب فارسی با ارائه مشاوره های حرفه ای خود در این زمینه هم می توانند به شما کمک کنند تا بهترین نوع چاپ را بر اساس شرایط خود و کتابتان انتخاب کنید.

Types of Printing

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی

چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال در حقیقت انقلابی نوین در صنعت چاپ است. این روش به ما امکان می‌دهد تا محتویات کتاب را بدون نیاز به تهیه‌ی کلیشه‌های چاپ، مستقیماً از طریق داده‌های دیجیتال روی کاغذ منتقل کنیم. این رویکرد نه تنها زمان راه‌اندازی چاپ را کاهش می‌دهد، بلکه چاپ کتاب در تیراژ کم را با همان صرفه‌ی اقتصادی و سرعتی مشابه با تیراژهای بالا امکان‌پذیر می‌کند.

Types of Printing

چاپ افست

چاپ افست روشی کلاسیک و تحسین برانگیز در دنیای چاپ است و همواره یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ناشرانی است که کار خود را در تیراژ بالا به چاپ می رسانند. این روش قادر است با حفظ کیفیت بالای چاپ، به طور قابل توجهی هزینه‌های تولید به ازای هر واحد را کاهش دهد. اگرچه فرایند راه‌اندازی اولیه برای چاپ افست گسترده‌تر و زمان‌بر است، اما در چاپ انبوه کتاب، کیفیت و ماندگاری که با قیمت‌های رقابتی به دست می‌آید، بی‌نظیر است.

Types of Printing

ما اینجا به شما کمک می کنیم تا تفاوت ها و مزایای و معایب هر کدام از روش های چاپ را بدانید. این کار به شما این امکان را می دهد که تصمیمات آگاهانه تری برای انتخاب مناسب‌ترین روش چاپ اثر خود بگیرید.

چاپ دیجیتال: انعطاف‌پذیری بی‌نظیر برای تیراژ کم و به‌روزرسانی‌های مکرر را ارائه می‌دهد.

چاپ افست: راه‌حلی اقتصادی برای تیراژ بالا و کاهش هزینه‌های واحد است.

Types of Printing