Persian Book House

Hardcover

جلد سخت

یکی دیگر از خدمات خانۀ کتاب فارسی چاپ کتاب با جلد گالینگور است. جلد گالینگور که به آن جلد سخت نیز می‌گویند با ظاهری بسیار جذاب، کیفیت و ماندگاری بیشتری نیز دارد. هرچند هزینه این نوع جلد نسبت به جلدهای شومیز بالاتر است، اما در حوزه رقابتی بازار کتاب بویژه در بخش‌هایی که به دنبال جذابیت‌های بصری و زیبایی هستند بی‌نظیر خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی بارز جلد گالینگور، مقاومت فوق العاده آن است. این جلد عموماً برای کتاب‌هایی که قطر زیادی دارند یا اندازه ی آنها بزرگ است مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است جلد سخت گالینگور بسیار نرم بوده که این یک مزیت برای این نوع جلد به حساب می آید. از مهم‌ترین دلایل استفاده از این نوع جلد طول عمر بالای آن و قابلیت طلاکوب و زرکوب شدن آن است. از اینرو برای طراحی جلد کتاب‌های فاخر و ارزشمند از این نوع جلد استفاده می‌شود.

 

Hardcover

 از دیگر مزایای جلد گالینگور می توان به زیبایی بیشتر آن نسبت به جلدهای دیگر، استحکام بالای آن به خاطر نوع صحافی، امکان کم و زیاد کردن کتاب بعد از صحافی، نیز اشاره کرد.

چاپ کتاب با این نوع جلد نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و به روز دارد. اگر می‌خواهید کتاب خود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت خوب و قیمت مناسب چاپ کنید می‌توانید خانۀ کتاب فارسی را به عنوان اولین انتخاب خود در نظر بگیرید.

انتخاب نوع جلد کتاب رابطه مستقیمی با طراحی جلد آن دارد. در واقع این به انتخاب شما بستگی دارد که می‌خواهید چه طرحی را بر روی چه جلدی برای کتاب خود چاپ کنید. همکاران ما در خانۀ کتاب فارسی با توجه به محتوای کتاب شما، اندازه و قطع کتاب و همینطور افرادی که مخاطب آن کتاب هستند ( رنج سنی، جنسیت، فرهنگ و …) بهترین و کاربردی‌ترین نوع جلد را به شما پیشنهاد خواهند داد. با انتخاب گزینه ثبت درخواست مشاوره از خدمات اختصاصی چاپ و نشر کتاب در خانۀ کتاب فارسی بهره ببرید.

طراحی‌های استاندارد جلد سخت گالینگور در خانۀ کتاب فارسی از این قرارند:

 

. چرم مصنوعی یا جلدهای چاپ شده تمام رنگی

. تعداد صفحات از ۲۴ تا ۹۰۰ صفحه، ابعاد از  ۵.۶ × .۵.۶ اینچ تا۱۰×۱۴ اینچ

توجه داشته باشید که خانۀ کتاب فارسی ضمن حفظ ویژگی‌های هر کتاب، قالب‌های مسی تخصصی برای جلدهای چرم مصنوعی دارد و جلد هر کتاب بر حسب دسته‌بندی خاص خود، قالب متمایزی برای مهر زنی روی جلد دریافت خواهد کرد. گزینه‌های استاندارد از طلا نقره آلومینیوم در دسترس هستند. علاوه بر این چرم اشبالت با ظاهری شبیه سنگ مرمر نیز موجود است.

Hardcover

انتخاب جلد سفارشی متنوع

 علاوه بر امکان انتخاب طرح‌های استاندارد، می‌توانید بر حسب سلیقه ی خودتان جلد گالینگور کتاب خود را نیز سفارش بدهید. جهت اطلاع بیشتر از نحوه سفارش با کارشناسان ما در واحد طراحی خانۀ کتاب فارسی در ارتباط باشید.

 

 persianbookhouse@gmail.com

Hardcover

در خانۀ کتاب فارسی، تمرکز بر بازاریابی هدفمند  به همراه تولید کتاب شما است.

Hardcover

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی