Persian Book House

Page Layout Cost

هزینه طراحی داخل کتاب چقدر است؟

خانۀ کتاب فارسی به سبب طیف گستردۀ خدمات طراحی داخلی خود برای نویسندگان و ژانرهای مختلف شناخته شده است. هزینۀ نهایی طراحی داخلی کتاب شما به پیچیدگی آن بستگی دارد. فرقی نمی کند در حال نوشتن اولین رمان خود باشید، به دنبال ثبت تاریخچۀ جذاب یک شهر باشید، یا مشغول نوشتن کتاب درسی تخصصی باشید، تیم متخصصان و طراحان ما از دانش و مهارت لازم برای ارتقا و بهبود زیبایی بصری طراحی داخلی کتاب شما برخوردارند.

صفحه آرایی بنیادی داخلی، در حقیقت، چارچوب اساسی ساختار فضاهای داخلی را با در نظر گرفتن عناصر کلیدی طراحی و چیدمان فضایی مشخص می کند.

می دانیم که صفحه آرایی کتاب هنری ظریف و مهارتی تخصصی است که به ساماندهی و چیدمان عناصر در صفحات داخل کتاب می پردازد. این هنر شامل انتخاب فونت، سایز و نوع قلم، تنظیم حاشیه ها، فاصله گذاری خطوط و پاراگراف ها، جای گذاری تصاویر و نمودارها، و به طور کلی، ایجاد چیدمانی متعادل، خوانا و جذاب برای مخاطب می شود. صفحه آرایی مناسب باعث ارتقای سطح کتاب می شود و زیبایی بصری ایجاد می کند و سبب تأکید بر نکات اصولی متن می شود.

فرمت بندی فضای داخلی کتاب مجموعه ای از ویژگی ها را در چیدمان داخل کتاب در بر می گیرد که شامل عناوین فصل ها و تیترهاست؛ طوری که متن کتاب برای خواننده آسان خوان باشد و از زیبایی بصری برخوردار باشد.

طراحان حرفه ای ما کتاب شما را با دقت و ظرافت هر چه تمام تر مطابق با اندازه و سلیقه شما صفحه بندی می کنند و بدین ترتیب، اطمینان حاصل می کنند که با تمام استانداردهای ضروری و حیاتی صنعت نشر مطابقت داشته باشد. ما نه تنها به جذابیت بصری کتاب شما اهمیت می دهیم، بلکه مطابق استانداردها و دستورالعمل های خود و استقبال جهانی طوری آن را آماده می کنیم که سبب افزایش قابلیت فروش آن شود.

فرمت بندی منعطفی که ما در دستور کار خود داریم بیشتر مناسب آثار ادبی همچون رمان است. چه در حال نوشتن خاطرات خود باشید، چه داستانی علمی ـ تخیلی یا رمانی برای نوجوانان، فرقی نمی کند ما قالبی زیبا را برای کتاب ادبی شما برمی گزینیم. با انتخاب این گزینه، خواننده از همان صفحه اول، مجذوب کتاب می شود و تجربه ای به یاد ماندنی برایش رقم می خورد. ما در این فرمت بندی، شماره گذاری صفحات، سرصفحه، عناوین ساده و زیبا برای فصول و قالبی استاندارد برای صفحه را در نظر می گیریم.

طراحی داخلی کتاب، با تأکید بر جایگذاری مناسب عناصر و تصاویر، تیترها و زیرتیترها، به زیبایی کتاب شما می افزاید.

صفحه آرایی ممتاز هم که در دستور کار ما قرار دارد تجسم سطح بالایی از ظرافت است که با تلفیق ویژگی های مجلل، جزئیات سفارشی و مفاهیم نوآورانۀ طراحی، فضاهای داخلی را به استانداردهای لوکس ارتقا می دهد.

طراحی داخلی استاندارد با انعطاف پذیری بالایی که در صفحه آرایی کتاب دارد، چیدمانی عالی و منحصربفرد برای شما فراهم می کند. تیم متخصصان و طراحان ما با دقت نظر بالای خود فونت ها و عناصر سبکی را انتخاب می کنند، طوری که با متن کتاب شما هماهنگی داشته باشد.

تفاوتی ندارد که کتاب شما چه ژانری داشته باشد: زندگینامه، شعر، داستان و … . ما اینجا هستیم تا تصاویر و متن شما را بهینه سازی کنیم و جلدی متناسب با متن و نیاز شما طراحی کنیم. علاوه بر این، در تمام مراحل می توانید با متخصصان حرفه ای ما تماس داشته باشید و تبادل نظر کنید. 

ما در خانۀ کتاب فارسی، می توانیم کتاب شما را در فرمت خاصی که منحصر به خود شما باشد صفحه آرایی کنیم. اگر بخواهید کتاب های نفیس را به ما بسپارید هم می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید، زیرا در نهایت شاهکاری خلق خواهد شد که خوانندگان را مجذوب خود خواهد کرد.

تیم ماهر ما، با در نظر گرفتن نیازها و ترجیحات شما، محصول نهایی را طوری به شما ارائه می دهد که فراتر از انتظارتان باشد. در ضمن، همان طور که گفته شد، مشاوره گرفتن قبل از شروع کار هم برای شما میسر است. تیم حرفه ای ما با شما تبادل نظر خواهد کرد تا طراح به درکی از ماهیت اثرتان برسد و آن را به گونه ای به تصویر بکشد که با دید هنری شما همسو باشد.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا زمانی که اطمینان بیابیم کتاب شما تبدیل به شاهکاری بی نظیر خواهد شد.

Page Layout Cost

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی