نمونه کار

Portfolio

خدمات طراحی جلد خانۀ کتاب فارسی در کتاب‌های تخصصی و علمی نیز نوآورانه است. در قسمت نمونه کار می‌توانید نمونه طرح جلد کتاب‌های علمی را ملاحظه فرمایید. دانش تخصصی تیم طراحان خانۀ کتاب فارسی کمک می‌کند که کتاب شما در میان صدها عنوان دیگر به چشم بیاید.

Portfolio

کتاب «تندرستی و شفا: اسرار هفتگانه» اثر جیکوب حبان است. دکتر جیکوب حبان، که در زمینه های علوم تغذیه، طب چینی و رابطه ذهن و بدن متخصص است، ساکن آمریکاست.

تعداد صفحات: 134 صفحه

 قطع: خاص و سفارشی وزیری (رحلی کوتاه)

جلد: سخت

Portfolio

کتاب «آبگینه و راز ملک جوان» اثر سهیلا امینی است. وی که ساکن آلمان است در این داستان، نبرد و ظرافت همزیستی مردم عشایر با طبیعت را به تصویر کشیده است.

تعداد صفحات: 208 صفحه

قطع: سفارشی پالتویی

جلد: سخت

Portfolio

کتاب «چرخ فلک» اثر دکتر جیکوب حبان است. دکتر جیکوب حبان، که در زمینه های علوم تغذیه، طب چینی و رابطۀ ذهن و بدن متخصص است، ساکن آمریکاست.

تعداد صفحات: 64 صفحه

قطع: رقعی

جلد:سخت

Portfolio

کتاب «دانشنامۀ حافظ شناسی» به قلم پروفسور حیدر آخوندزاده است. وی که ساکن فرانسه است در این کتاب بر نکات کمتر اشاره شدۀ شعر حافظ در کتب دیگر تمرکز داشته است.

تعداد صفحات: 4 جلد (در مجموع 2494 صفحه)

قطع: سفارشی وزیری (رحلی کوتاه)

جلد: سخت (همراه با کاور)

Portfolio

کتاب «به وجود آمدن سلامتی» اثر کارولین میس و سی نورمن شلی است. مترجم این کتاب، فرحناز نوایی، ساکن آمریکاست. در این کتاب، بر درمان بیماری ها با ندای درونتان تأکید شده است.

تعداد صفحات: 432

قطع: رقعی

جلد: شومیز

Portfolio

کتاب «سرچشمۀ حیات» اثر دکتر جیکوب حبان است. دکتر جیکوب حبان، که در زمینه های علوم تغذیه، طب چینی و رابطۀ ذهن و بدن متخصص است، ساکن آمریکاست.

تعداد صفحات: 306 صفحه

قطع: سفارشی وزیری (رحلی کوتاه)

جلد: سخت

Portfolio

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی