Persian Book House

درباره ما

به خانۀ کتاب فارسی خوش آمدید

ORJA091

اگر شما فارسی‌زبان هستید و به فارسی فکر می‌کنید و می‌توانید به فارسی بنویسید و دنبال راهی مطمئن و باکیفیت برای انتشار آثارتان به زبان مادری هستید، می‌توانید هر چه زودتر برای ماندگار کردن ایده‌ها، خاطرات و احساسات خود، آنها را در قالب شعر، داستان، تحقیق و یا مقاله بنویسید و متن مکتوب خود را به ما بسپارید تا ما آن را در بهترین شکل برای تمام فارسی‌زبانان در سراسر جهان منتشر کنیم. حتی اگر به هر علتی فارسی فکر می‌کنید و حرف می‌زنید و ایده‌های درخشانی برای خلق کتاب در ذهن دارید، ولی قادر به نوشتن به زبان فارسی نیستید هم می‌توانید بدون نگرانی، آنچه می‌خواهید منتشر شود را به‌صورت صوتی ضبط کنید و برای ما بفرستید. ما تمام مراحل تبدیل گفتار به متن را انجام می‌دهیم و فایل صوتی شما را تبدیل به متن تایپی می‌کنیم و با ارائۀ خدمات نگارش و ویرایش به شما کمک می‌کنیم تا کتاب خود را در نهایت دقت و آراستگی منتشر کنید و به دست خوانندگان برسانید.

ما برای هر چه بهتر شدن سفارشات شما از تیم‌های تخصصی در همه جای دنیا استفاده می‌کنیم. متخصصان مجرب ما متن شما را از نظر دستوری، نگارشی و املایی به‌دقت ویرایش می‌کنند تا اثری بی‌نقص به دست مخاطب برسد. همچنین بهترین فرمت و صفحه‌آرایی و طراحی جلد، متناسب با اثر شما، برای کتابتان در نظر گرفته می‌شود. در نهایت هم برای بازاریابی می‌توانید روی ما حساب کنید. ما اینجا هستیم تا بهترین شیوۀ تبلیغ را برای فروش اثر شما ارائه کنیم و آن را به دست مخاطب خاص خودش برسانیم و در نهایت، به فروش هرچه بیشتر آن کمک می‌کنیم. در ضمن، تیم تخصصی ما در تمام مراحل کار در کنار شماست و به تمام پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد.

سایت پرشین بوک به کیفیت کار خود اطمینان دارد و به رضایت مشتریان خود افتخار می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند که به رؤیای نویسنده شدن شما جامۀ عمل بپوشاند. می‌توانید از مشاوره‌های رایگان ما در زمینۀ چاپ کتاب هم بهره ببرید و از همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

اگر شرایط زندگی طوری برایتان رقم خورده که از کشورتان مهاجرت کرده‌اید، ولی هنوز دل در گرو میهن خود دارید و دوست دارید تجربیات خودتان را به دیگر هم‌وطنان و هم‌زبانان خودتان منتقل کنید، ما می‌توانیم در این مسیر به بهترین شکل به شما کمک کنیم. مهاجرت همیشه ماجراجویی پرفرازونشیبی است و امکان دارد برای افراد مختلف، چالش‌برانگیز باشد. یکی از راه‌های بی‌نظیر برای بیان افکار، احساسات و خاطراتتان دربارۀ مهاجرت، یقیناً، نوشتن و چاپ کتاب است. با این کار هم خود شما به آرامش می‌رسید و هم به کسانی که قصد دارند با این چالش مواجه شوند کمک می‌کنید تا از تجربیات شما بهره ببرند. کافی است آنچه می‌خواهید را بنویسید و باقی کار را به ما محول کنید.

فارسی‌زبانان سراسر دنیا مخصوصاً افراد مقیم کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان، در صورتی که تخصصی در زمینه‌های مختلف نشر داشته باشند، می‌توانند به تیم ما بپیوندند. ما به دنبال افرادی هستیم که به زبان فارسی مسلط باشند، خلاق، دقیق و باانگیزه باشند و تجربۀ کار در صنعت نشر را داشته باشند. بنابراین، اگر در زمینۀ ویراستاری، صفحه‌آرایی و طراحی متخصص هستید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.