Persian Book House

Page Layout

طراحی کتاب چیست و چه اهمیتی دارد؟

در کنار محتوا و بار معنایی یک کتاب، توجه به اصول چیدمان صفحه و زیبایی ظاهری باعث جذابیت بیشتر کتاب و موفقیت آن در امر توسعه کتابخوانی می‌شود.

ما در خانۀ کتاب فارسی با دقت و ظرافت تمام، در کنار رعایت اصول صفحه‌آرایی و استانداردهای روز، تلاش می‌کنیم بهترین برآیند را برای صفحه‌آرایی و طراحی کتاب‌های شما به دست آوریم.

پس با اطمینان می‌توانید این مرحله از تولید کتاب را به مجموعه ما بسپارید. طراحان ما، با رعایت اصول ساختاری و حرفه ای، به محتوای کتاب شما شخصیت، هویت و جذابیت می‌بخشند.

Page Layout

اصول و قواعد صفحه آرایی

  1. ارسال مطالب – پس از ثبت سفارش، نوبت به ارسال فایل پی دی اف می رسد.
  1. بررسی طراحان پس از دریافت کلیه ی فایل های ارسال شده، طراحان ما در خانۀ کتاب فارسی ، کتاب شما را به مرحله ی بررسی می برند تا به شناخت کلی نسبت به موضوع، ژانر و اولویت های مورد نظرتان برسند. متعاقبا پس از مشاوره ی اولیه با شما کار طراحی آغاز می شود و متن نوشته شده، شکل و ظاهر کتاب به خود می‌گیرد و به فایل آماده به چاپ تبدیل می‌شود.
  1. طراحی جلد در این مرحله، جلد، نسبت به محتوا و ژانر کتاب طراحی می‌شود. اگر درون صفحات کتاب به طرح‌ یا الگو‌یی نیاز داشته باشد، طراح آن‌ها را با استفاده از InDesign طراحی می کند و جهت اطمینان از چشم نواز بودن مطالب برای خوانندگان، در صورت نیاز تصاویر را با فتوشاپ بهسازی خواهد کرد.
  1. صفحه آرایی – طراح و صفحه آرا با توجه به معیارهای متعددی مانند: جامعه هدف و تصاویری که قرار است در کتاب باشد، فرآیند صفحه آرایی را شروع می‌کند. در روند صفحه آرایی، طول خط‌ها، اندازه صفحه‌ها، فونت استفاده شده در متن و تمام جزئیات موجود در صفحات مشخص می‌شود. طراحی بسته به پیچیدگی معمولاً 1 تا 2 هفته طول می کشد.
  1. تاییدپس از این که مرحله طراحی و صفحه آرایی به پایان رسید، یک نمای کلی و تقریبی از محصول چاپی نهایی، به‌دست می‌آید که قابل ارائه به شماست و می‌توانید محصول آماده شده خود را ببینید و پس از تایید، به مرحله ی چاپ توسط دستگاه‌ها برسید. چنانچه تصمیم به ایجاد تغییرات دارید، جهت اطلاع از قیمت گذاری تغییرات، به نرخ خدمات مراجعه کنید. توجه داشته باشید تغییرات ظرف 5 روز کاری انجام می شوند.
Page Layout

ارتباط با طراحان

pbh

نمونه کارهای طراحی جلد

pbh4

نمونه کارهای طراحی داخلی